Αξιολόγηση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τις ολιγόλεπτες και ωριαίες δοκιμασίες των τετραμήνων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Νομοθεσία
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 09 Νοεμβρίου 2017 09:24
- Γράφτηκε από τον/την Στέλιος Μαρκαντωνάκης
- Εμφανίσεις: 2603
Σχετικά με την αξιολόγηση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τις ολιγόλεπτες και ωριαίες δοκιμασίες των τετραμήνων μπορείτε να συμβουλευτίτε την παρακάτω κείμενη σχετική νομοθεσία:
- Ν. 3699ΦΕΚ 199 Α΄/2-10-2008 (κυρίως άρθρο 3)
- Ν. 4452, ΦΕΚ Α΄ 17/15-2-2017 (άρθρο 11)
- ΠΔ 126, ΦΕΚ Α΄ 211/11-11-2016 (Περί αξιολόγησης των μαθητών Γυμνασίου)
- ΠΔ 46, ΦΕΚ Α΄ 74/22-04-2016 (Περί αξιολόγησης των μαθητών Λυκείου)
- Υ.Α. Φ.253/155439/Β6, ΦΕΚ Β΄ 2544/30-12-2009 (Εγκύκλιος φυσικώς αδυνάτων)
- ΥΑ 28722/Γ2/ΦΕΚ Β΄ 276/16-3-2010 (Εξέταση μαθητών Γυμνασίων - ΠΡΟΣΟΧΗ στο άρθρο 2)
- https://www.minedu.gov.gr/lykeio-2/mathites-lykeiou/20100-05-05-16-osa-prepei-na-gnorizoun-oi-ypopsifioi-gia-tin-proforiki-eksetasi-stis-panelladikes-5 (Για τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων)